Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

onsdag 14. mars 2012

En ny oppdagelse! A discovery! Majali Design & Illustration

På Etsy kom jeg over noen fantastiske bilder. Det var illustratør Maja Lindberg fra Skåne i Sverige som sto bak dem. De var drømmeaktig, nostalgiske, akkurat som jeg liker. Jeg tror det var noe som minnet meg om illustrasjoner fra barnebøker jeg leste som liten. I allefall var det noe som ga gjenklang i meg. Mange av bildene hennes er hentet fra eventyr. Min favoritt er denne, som heter Vinternatt (Winter Night). Det er bare noe veldig vakkert og nostalgisk med dette bildet. Måneskinn, snø i luften, de to jentene på skøyter, silluetten av trærne...  Nydelig.

Winter Night




Owl




Beneath the stars

Du kan se mer på hennes nettbutikk på Etsy: Majali eller hennes hjemmeside: http://www.majali.se/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar