Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

fredag 30. mars 2012

Kampanje på Bamarang.se!

I morgen starter en kampanje med min keramikk på et nettsted som selger design og håndverk. De har valgt ut noen produkter til en salgskampanje som varer i 5 dager. Det blir interessant å se om det gir noen resultater. Er litt bekymret for bildene som er sendt inn... ( Ja, jeg ønsker meg et nytt kamera!). De er ikke av den beste kvaliteten, og sammenlignet med de andre selgerne der ser det ikke helt bra ut. Håper likevel kundene kan se kvaliteten på produktene til tross for de dårlige bildene. Produktene kan bare kjøpes i Sverige (pga fraktkosnader).
Interessant å se hva de har skrevet om meg, jeg har sendt litt info til dem på engelsk, som igjen er oversatt til svensk. Du kan se kampanjen her; men du må registrere deg med en epost først.
http://www.bamarang.se/dreieriet/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar