Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

søndag 1. april 2012

Våren utsatt på ubestemt tid | Spring delayed

Akkurat da man begynte å få vårfornemmelse og gledet seg over vårtegn og fuglekvitter, skjedde dette i løpet av helgen:

This happened this weekend:

Vår i Markabygda...


Ja det var nedtur å måtte ta i bruk isskrape og snøskuffe som egentlig var lagt bort for denne gang. Det passet derfor bra å ta en tur i verkstedet idag, det ble litt rydding og vasking da det aldri blir nok av det på en slik plass. Litt dreiing ble det også. Jeg forbereder meg på en utstilling i Statsbygda i slutten av april arrangert av Stadr Kunstlag. Jeg ønsker å vise litt bredde, så jeg tenker å lage både bruksting og kanskje noen større fat. Det er ønskelig å få laget noen skulpturer også, men får se hva jeg får tid til. Egentlig har jeg et bra lager av ferdige produkter, men det er greit å ha en del å velge i blant.

Verkstedet i vinterskrud 1 april.
The Workshop

2 kommentarer:

  1. Au da! Vil jo ikke ha snø nå! Men godt du har verkstedet hvor du kan kose deg :) Nyt dagene! God Påske!

    SvarSlett
  2. Ja, håper snøen smelter fort! Takk for det, god påske til deg også Silje.

    SvarSlett