Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

lørdag 15. desember 2012

Søndagsbilder

Hei,

jeg fant denne på nettet her en dag, den passer utrolig godt for meg. Skal skrives ut og henges i verkstedet. Dere kjenner vel til det opprinnelige uttrykket: Keep calm, and carry on? Historien bak dette finner du her. Det har etterhvert blitt laget mange versjoner av denne plakaten, og selvsagt var det også en versjon for oss som sitter ved dreieskiven.
 
Her er en annen variant, fin den også:
 
 
 
 
Jeg begynner å bli ferdig med bestillingene, så snart er det klart for litt juleferie. Tiden skal brukes til å jobbe med nye ideer. Nettbutikken blir holdt åpent, det tikker inn bestillinger med jevne mellomrom. Det er kjempemoro at folk kjøper keramikken på nett. Til tross for bilder tatt med mitt dårlige kamera som gjør alle bildene grumsete. Det blir nytt til jul:)) (Kamera altså). Jippi!!
 
Tredje søndag i advent. snart snart nå så:)
 
Mamma har pyntet til jul
 
 
 
Mamma har pyntet med mine snøstjerner
 

2 kommentarer:

  1. Sååå fina keramiksaker du gör!! Åh, hit kikar jag gärna igen! Kul med kreativitet och inspiration!! Jättekul att du hittade in till min blogg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Hyggelig å høre. Det er fint å oppdage nye blogger, jeg kommer til å kikke innom din blogg ofte:)

    SvarSlett