Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

søndag 6. januar 2013

Aatsjooo!! Og et godt nyttår!

I tre uker har jeg vært slått ut av influensa. Det har vært langdrygt, men nå virker det som at basselusker begynner å tape kampen! Det har dessuten vært jul og ferie, så jeg har nå hatt en lengre pause fra keramikken. Jeg har noen bestillinger liggende som jeg skal ta fatt på når jeg nå blir frisk. Mange har fått øynene opp for garnbollene jeg lager, så det står på programmet nå fremover.  De har fått et litt nytt design, bilder kommer!

Jeg har dessuten fått meg nytt kamera, veldig etterlengtet! Så nå er det farvel til grumsete, gule bilder. Forhåpentligvis. Litt trening må til, men det er veldig moro med fotografering så det tror jeg kan bli en ny hobby for min del. Dessuten blir det nå lysere slik at det faktisk går an å ta bilder. På denne tiden av året må jeg skynde meg å ta produktbilder rundt kl 12, da er det mest lys.




 
 
 
 
Mens vi venter på lengre og lysere dager tenner vi stearinlys og koser oss med det.
Ha en fortsatt fin søndag:)


2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att dras med influensa så länge!! Gott att du känner dig bättre! Garnbollene? Vad är det? Det låter spännande! Jag kikar in igen så kalrt och ser efter vad det är :-)Ha en go Söndag!

    SvarSlett
  2. Hei, garnbolle eller "Yarnbowl" som det heter på engelsk, det er en bolle for å oppbevare garnet i mens man strikker:) Her er et eksempel på en jeg har laget tidligere som ble solgt på nettstedet epla.no:
    http://epla.no/handlaget/produkter/543539/
    Fortsatt god søndag til deg:)

    SvarSlett