Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

lørdag 12. januar 2013

Helg

Hei,
det er lørdag og fri - herlig! I dag blir det treårsdag til fadderbarnet mitt og i morgen blir det dåp for tantebarnet mitt Emma! Mye fadderoppdrag denne helgen altså, veldig hyggelig. Hele stuen deres er rosa og klart for selskap. Det blir stas.




Jeg har som nevnt tidligere kjøpt meg et nytt kamera, speilrefleks. Det blir veldig fine bilder, jeg må bare lære meg litt mer om funksjonene så blir dette riktig bra. Alle produktene som ligger på nettbutikken skal få nye produktbilder. Jeg har begynt med jobben, så noen har fått nye freshe bilder:)

Nytt i butikken er denne hjerteskålen. Du finner den på Epla.no her





 
 
Ellers jobbes det med stadig nye saker, som disse hjertene med blondetrykk og trykt tekst:
 
 
 
De ligger i ovnen nå, de ble glasert i går så resultatet skal jeg få i løpet av dagen. Jeg har også blandet en ny lys turkis farge som jeg er spent på. Bilder kommer!
Ha en fin helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar