Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

lørdag 23. mars 2013

Påske... snart!

Nå har mange tatt påskeferie. Det nærmer seg også for meg, selv om det blir et par dager på jobb først.

Kulden vil ikke slippe taket, men solen begynner å varme i allefall, og det er litt mer fuglekvitter enn vanlig, er det ikke?
Jeg har ikke laget så mye påskepynt, jeg synes det er vanskelig å lage påskerelaterte ting. Lyseggene derimot har jo litt påsketema  fra før, så jeg har laget noen gule, og noen hvite som er litt høyere slik at man får plass til en påskelilje eller andre løkplanter som kommer denne sesongen. Sånn ble det:


Du finner disse eggene til salgs her

ellers er de jo fine å ha lys i også. Vel det er egentlig det de er laget til, men vær kreativ.




Noen andre bilder for å sette påskestemningen:



Da ønsker jeg alle en riktig god påske:)

Klem, Kathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar