Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

lørdag 27. april 2013

Fødselsdag

Idag er det faktisk min 35 års dag. Familien min har vært hos meg på bacalao og kake. Min niese Emma var i storform. Med et dedikert publikum ble leggetiden strukket og showet holdt igang. Hun er forresten 6 mnd idag. Nå skal jeg legge føttene høyt og slappe av resten av kvelden. Og kanskje spise enda litt mer kake...

Dette er just ingen matblogg, men litt kakebilder for å få stemningen er vel lov... 
Ellers ble det fine gaver og god stemning. Good times!

Kake man ha.

Lysegg på bordet

Fine roser fra mamma

En av tingene jeg ønsket meg var Happy Lights. (Eller Funny lights, som en kalte det). Og det fikk jeg! De har mange kjempefine fargekombinasjoner, jeg ønsket meg med hvit og turkise farger. Midlertidig hengt opp her; et fargerikt innslag. Nesten tivolistemning:) Eller teatergarderobe.

     

Og om kvelden:

Fortsatt god helg:)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen:)
    Ser ut som det var en topp dag med den perfekte gaven:) (sitter her og tenker "sånn har jeg lyst på også, lurer på om jeg kan finne et sted kattene ikke kommer til", for en sånn vil jeg ha når jeg blir 35 i sommer)

    Riktig god søndag videre:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for din hilsen:) Ja lyslenkene er kjempefine, de finnes i mange fine farger. De blir sikkert også populære hos kattene ja, så det gjelder å finne den riktige plasseringen:)

    SvarSlett