Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

lørdag 19. oktober 2013

BIRKA

Hei,

jeg er nå blitt medlem av Birka. For de som ikke kjenner til Birka, så er det et nasjonalt senter for kunst og håndverk. De har som mål og legge til rette for lønnsom og levende kunst- og håndverksnæring i Norge. De presenterer sine medlemmer på nettet, gir veiledning og deltar på messer. I tillegg kommer ny nettbukk via deres nettside, det blir spennende.

For meg er det et tegn på å ha nådd et visst nivå og kvalitet ved å få innpass i Birka. Jeg kan begynne å se på mine produkter som noe jeg kan være stolt av og presentere uten å tenke på at det ikke er bra nok. Samtidig er det alltid rom for å utvikle seg mer, man blir aldri utlært.

Link til min presentasjon på deres side finner du her.

Noe fra den siste brenningen ser du her, har også laget to prøver med en grå farge. Skal lage fler! Bildet er tatt med mobilen så de er noe grumsete.



I morgen skal jeg på Reehaugen og stille ut keramikk. Ta gjerne turen innom. Fin sang, moteshow og gode smørbrød blir det også.
https://www.facebook.com/events/603848906343988/?ref_dashboard_filter=upcoming



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar