Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

onsdag 5. februar 2014

Reportasje i "Dilla på håndlaget", og giveaway!

I siste nummeret av bladet "Dilla på håndlaget" som kom ut mandag 3 februar, er det en reportasje om meg og mitt verksted. Jeg har selv tatt bildene til reportasjen. (Eneste som manglet var oppføring av min hjemmeside/blogg, som selvfølgelig skulle være med, men en miss der). Håper likevel noen vil finne veien til bloggen og andre sider som Dreieriet Keramikk har. Moro å få være med i bladet deres. 
Det er iallefall et koselig blad for alle kreative folk som liker håndarbeid eller få tips til ting man kan lage selv. Sy, strikk, hekle, tegne, male, ja, det meste innen hobby. I tillegg kan du lese om flere kunstnere og hvordan de har det der de arbeider. Mer info på http://www.dillapahandlaget.no/.

Du kan vinne et eksemplar av denne utgaven, det eneste du trenger å gjøre er å skrive en kommentar i feltet under. Vinner trekkes ut på fredag. 





Ha det bra så lenge:)

5 kommentarer:

  1. Ja tak er vild med din keramik..håber du sender til danmark....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anette, ja jeg kan sende til Danmark:)

      Slett
    2. Hei, du har vunnet et eksemplar av bladet "Dilla på håndlaget"! Kan du sende meg ditt hele navn og adresse på epost: kathrineelverum@hotmail.com, så sender jeg til Danmark:)

      Slett
  2. Så moro, Kathrine! Har fulgt med deg siden vi gikk på K&H på Levanger i lag. Så gøy at du gjør det så bra! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for det. Gikk du på K&H på Hint sammen med meg? Nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er:)

      Slett