Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

tirsdag 12. april 2016

Nytt i pasteller - krukker og fjær.

Jeg holder på med litt nye ting nå, det har vært mye garnboller det siste året, og jeg trenger å lage nye ting, prøve ut nye glasurer osv.

Akkurat nå har jeg veldig sansen for krukker og vaser, og øver meg på å lage i litt store format. Å dreie stort, spesielt høyt, er utfordrende. Mye øving som skal til.
Jeg har også blandet glasurer, og pasteller synes jeg er lekkert. Lime og mint/turkis er de nye, i tillegg til at jeg har en ganske knall turkis jeg skal prøve.


Det er så utrolig moro å dreie, jeg blir aldri lei av det! :)

Og så har jeg laget noen fjær i keramikk. Hvit og turkis glasur, og noen i jernoksyd som gir den jordbrune fargen.



Du finner alle produktene til salgs her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar