Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

mandag 14. november 2016

Nyheter i november

Det nærmer seg snart svangerskapspermisjon, så det synger på siste verset for produksjon på en stund. Jeg tar det litt med ro, og holder på litt i ro og mak. Det er noe mer salg i disse par månedene før jul, så jeg lager litt garnboller og andre ting jeg synes er morsomt.

Jeg har alltid likt å lage kopper og krus, så jeg har laget noen kaffekopper med spreke farger, jeg ble veldig glad i penselglasurene med gult og turkis, limegrønt hadde jeg fra før. Kanskje jeg kunne hatt noen små dekaler på innsiden..? Jeg må vel prøve ut det kanskje.




 
 
I tillegg har jeg laget noen lyslykter - juletre for å ha telys i.



Du finner alle produktene mine til salgs her:

1 kommentar:

  1. LÅNETILBUD !!!

    Vi er Barclays Loan Service, vi tilbyr både lang og kortsiktig lånefinansiering. Vi tilbyr sikre og konfidensielle lån til en svært lav rente på 2% per år, Personlig lån, Gjeldskonsolideringslån, Venture Capital, Business Loans, Corporate Loans, Educational Loans, Hjemslån og Lån av en eller annen grunn!

    Vi er det pålitelige alternativet for bankfinansiering, og vår applikasjonsprosedyre er enkel og rett. Vårt lån varierer fra $ 5,000.00 til $ 25,000,000.00. (Tjuefem millioner dollar). Tilleggsinformasjon: Vi blir fort det private, diskrete og serviceorienterte lånevalget for generelle lån. Vi er selskapet som skal vende seg til når tradisjonelle utlånskilder mislykkes.

    Hvis du er interessert, ikke nøl med å kontakte oss med informasjon nedenfor via Email, barclaysloanservice247@yahoo.com

    Beste hilsner,
    Mr. Roy Smith,
    Head, Lån Application Department,
    BARCLAYS LOAN SERVICE,
    E-post: barclaysloanservice247@yahoo.com

    SvarSlett