Håndlaget keramikk

Håndlaget keramikk

tirsdag 22. november 2016

Snart legges leira på hylla

Ja, da er det ikke lenge til leira blir lagt på hylla og andre ting blir i fokus. Jeg har nemlig termin 1 januar, og nå begynner magen bli så stor at den er litt i veien når man dreier, og det er tungt å bære vann og leire. Dette er jo den mest hektiske tiden, men jeg må ta hensyn til meg selv.
Garnbollene flyver av sted, og jeg har tenkt å lage noen til før jeg gir meg, men det er bare litt over to uker til permisjonen min starter, og da blir det nok satt punktum.


Etter dette vil jeg tro det tar sin tid før tiden og lysten kommer tilbake, kanskje blir det ikke noe mer keramikk å snakke om i fremtiden.


Jeg har noe på lager og dette ligger ute i nettbutikken min, den vil være åpen en stund foreløpig.


Ellers tar jeg ikke på meg noen bestillinger mer.


Ønsker alle en fin førjulstid :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar